niedziela, 10 lutego 2013

PRZECZYTAJ!!!

Stwierdzilam ze kazda z was ma jakiegos ulubienca i z utesknieniem czeka az pojawi sie jego imie na pasku w archiwum wiec postanowilam ze zaczne robic imagine na zamowienie !
WIEC TU JEST JUZ PEWNIE DLA WAS PROBLEM BO WAM SIE NIE CHCE SKOMENTOWAC ! ALE MAM NADZIEJE ZE W TYM WYPADKU CHYBA JUZ WARTO NAPISAC JEDEN KOMENTARZ ABY POTEM PRZECZYTAC FAJNEGO IMAGINE . SPRAWA JEST PROSTA ! W KOMENTARZU PISZECIE (moze byc z anonima ) : np. "Poprosze imagine z jj z union j " . TO NIE JEST NIC WIELKIEGO A DLA WAS W SUMIE TAKI BONUS. IMAGINE BD DODAWAC CZESCIEJ W TYM WYPADKU. BO NIE MAM POJECIA CZY JEST SENS PISANIA TEGO JESLI NIE MA OPINI , KOMENTARZY ITP KTORE SA BARDZO MOTYWUJACE .

                                                                                           - autorka bloga.

7 komentarzy:

  1. Heej :*
    Poproszę imagine z George z Union J :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok pojawi się jutro ewentualnie jescze dzisiaj późnym wieczorem XX

      Usuń
  2. Hej :) Czy mogłabyś napisać imagina z Niallem z 1D?? Blondi xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszesz mi imagine z Geo z Union J ?
    Plisss ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosze imagine z JJ z Union J

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie z Geo z Union J ja go koffam plis !!!!!!!!!!!!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Hej chcialabym miec Imagina z Georgem Shelley z Union J Paulina :D

    OdpowiedzUsuń